Środa, 24 lipca 2013
Plany trochę uległy zmianie więc postanowiłem trochę pokręcić. Kierunek północ i przez Zielonki, Giebułtów do Ojcowskiego Parku Narodowego. Na miejscu postanowiłem wjechać pod Grotę Łokietka i tu niemiła niespodzianka, na drodze za Bramą Krakowską "powitał" mnie zakaz jazdy na rowerze. Cóż, smutno, ale zakazów łamać nie wypada, zawróciłem i ruszyłem dalej. Przy kolejnym wjeździe do Parku takiego znaku już nie było, a że droga jakby bardziej przejezdna uznałem, że zwyczajnie nie "zapraszają" tylko na części szlaków. Zgodnie z wcześniejszym postanowieniem ruszyłem pod górę do Groty Łokietka, na górze "prysznic" i dalej do Czajowic i tu na wjeździe do parku znowu zakaz, trochę zmieniłem plany i postanowiłem wrócić do Krakowa trasą olkuską, szczególnie, że w tym kierunku niemal cały czas biegnie w dół, z wiatrem w plecy jechało się niezwykle przyjemnie. Na miejscu jeszcze trochę pokręciłem się po Krakowie, a na koniec śniadanie nad Wisłą.

Niespodzianka na wjeździe do Parku:

Widok na Kraków w oddali:

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eszcz