Poniedziałek, 9 czerwca 2008
Dzisiaj postanowiłem odkopać swoją wiosenną trasę na popołudnie. Cały dzień chodził, a właściwie jeździł mi po głowie rower i wymyśliłem żółty pieszy i Sokole. Dojechałem do szlaku żółtego pieszego i pojechałem nim do Olsztyna, jadąc cały czas lasem przeciąłem drogę Olsztyn - Biskupice i wjechałem w Sokole Góry dalej żółtym pieszym. Dojechałem niemal do Biskupic i skręciłem na czarny pieszy, który wspina się na szczyt jednej z "gór", później fajny zjazd i kawałek czerwonym pieszym, dojechałem do zielonego pieszego i wróciłem nim do Olsztyna, znów tylko przeciąłem asfalt i z powrotem żółtym pieszym w kierunku domu. Ogólnie sam żółty delikatnie twardszy niż ostatnio, a to z powodu sobotniego deszczu, nie zmienia to postaci rzeczy, że cały czas piaszczysty. W drodze powrotnej spotkałem jeszcze Piotrka, który wybrał się na trochę dłuższą pętlę, a wracał tamtędy co ja.

Dane:
Dst: 41,83
Time: 1:52:41
Avs: 22,27
Max: 37,87

No tak, ja też spotkałem Piotra! Średnią masz niezłą jak na taką trasę!
Yacek
- 23:07 poniedziałek, 9 czerwca 2008 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ednia