Niedziela, 7 sierpnia 2011
Kategoria Specjalne, Z Ekipą
Dzisiaj rano szybka modyfikacja ogumienia, z uwagi na charakter dzisiejszego wyjazdu niebyt dobrym pomysłem było by stawić się na miejscu zbiórki na slickach 1,5 cala. Założyłem to co znalazłem, ale przynajmniej nadającego się w teren. Bardzo dobrze, bo na miejscu zbiórki zjawili się Roland oraz Jajo - na szosówkach.
Sporą ekipą ruszyliśmy asfaltem w kierunku Olsztyna.
Na miejscu spotkaliśmy grupę szosowców, ale byli to dopiero pierwsi z docierających do Leśnego w Olsztynie. Z czasem docierali kolejni, a pod leśnym tworzył się konkretny park maszyn.
Jednocześnie zbierała się też nasza ekipa, choć niektórzy dotarli na czterech zamiast na dwóch kołach. Kiedy wszyscy dotarli na miejsce głos zabrał Jeziu, który wpadł na rewelacyjny pomysł i doprowadził do jego realizacji. Dzięki Niemu Poisonek otrzymał nowy trykot oraz żółtą koszulkę lidera, na której wszyscy współodpowiedzialni złożyliśmy swoje podpisy.
Niestety z racji trochę napiętego grafiku nie mogłem zostać dłużej z Ekipą, musiałem wcześniej wrócić do domu. Nieznaczna ilość terenu w drodze powrotnej pozwoliła mi się przekonać, że opon nie zmieniałem na darmo ...

I gdzie masz to zdjęcie Treka z mocowaniem PCV na pompkę! Śni mi się po nocach to idealne rozwiązanie. Musze jeszcze raz to zobaczyć w wyższej rozdzielczości :)
inimicus
- 23:14 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nieob