Piątek, 1 kwietnia 2011
Kategoria Nocna Jazda, Solo
Po pracy krótki wyjazd, znowu raczej po mieście, lub koło niego. Pętla z Łodzi, przez Aleksandrów Łódzki, Rąbień, Zgierz i znowu do Łodzi. Znowu wieczorem i znowu powrót po zmierzchu, ale nie ma czasu, żeby jeździć innych porach. Jakiś czas temu będą w domu miałem w rękach lampkę CAT EYE EL-HL520,

ale stwierdziłem, że gdzie ja się będę po nocach włóczył po Łodzi ..., teraz bujam się po nocach Sigmą micro. Na szczęście jakiś czas temu nabył czołówkę, która daje radę w ciemnościach, choć akurat wczoraj jej nie miałem ... .
Kolejny dzień testowania nowego nabytku, tylnego kółka od Poisonka, Mavic XM317, DT Competition (32 szt.) i na koniec smaczek DT Onyx. Kółko używane ale stan rewelacyjny, kręci się bardzo ładnie.

Przeżyłem tyle czasu stukanie Vitamina, to Twoje cykanie też przeżyję. Z resztą mnie dziwne dźwięki nie przeszkadzają, przynajmniej, dopóki nie dochodzą z mojego roweru. ;)
- 10:22 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj
Wymieniłem w takiej kolejności w jakiej mi utkwiły w pamięci, jak chcesz to Cię zabiorę tą trasą, jeśli wytrzymasz dźwięki emitowane przez mojego bike'a :/
- 09:11 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj
Nie czepiam się, tylko poważnie pytam, czy jechałeś jakoś "na okrętkę", czy zwyczajnie wymieniłeś miejscowości w przypadkowej kolejności. :)
- 21:31 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj
czepiasz się szczegółów ...
- 21:10 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj
Zastanawia mnie, jak to zrobiłeś, że jechałeś przez Aleksandrów, Rąbień i potem przez Zgierz. Na pewno w tej kolejności?
- 20:48 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acwma