Czwartek, 10 marca 2011
Kategoria Po mieście
Na świecie robi się coraz ładniej, zima jakby sobie już gdzieś odchodzi, mam nadzieję że na dobre.
Po pracy postanowiłem się trochę pokręcić po Łodzi. Czasu nie ma tyle, co by się chciało, ale też kondycja została gdzieś daleko i dawno. Trzeba się od nowa rozkręcać, sprzyja temu spacerowe tempo po mieście. Przy okazji, można też poznać nowe zakamarki miasta, a do zobaczenia jest naprawdę dużo.
Dzisiaj też przetestowałem najświeższy zakup, okulary rowerowe b'Twin SG 700, wrażenia bardzo pozytywne. Podstawa to waga, niesamowicie lekkie, tak, że nie czuć ich na twarzy, w zestawie 4 komplety szkieł, na każde warunki, twarde etui oraz zapasowy nosek. Dobrze osłaniają oczy, dość duża szyba, pomimo tego choć przy postoju zaparowały to dzięki dobrej wentylacji szybko para odpuściła. Polecam
A prezentują się następująco:

Mam od kilku miesięcy identyczne okulary, ale ostrzegam - podczas upadku "na twarz" szkła mogą wypaść z oprawki i - ponieważ są połączone - skaleczyć dolną szczękę.
alehby
- 08:38 środa, 7 września 2011 | linkuj
Też kupiłem te 700 i.. na drugi dzień oddałem. Jedyne co, to kolor oprawek mi podpasował. Szkła wielkie, jak reflektory w motocyklu, do tego te pomarańczowe jakieś takie "mało pomarańczowe" (dla mnie ten kolor szkieł to podstawa - genialnie wyostrza/zwiększa kontrast). A i moich pingli jeszcze bardziej nie czuć na nosie. ;)
Raven
- 10:07 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj
Ciekawe. Kupiłem model 800. Chyba jak dokonywałem tej operacji, to siedemsetek nie było. Z tego co widzę różnią się nieznacznie obudową i ilością szkieł.
Z moich jestem zadowolony, tyle, że są dość wysokie i kask dociska mi je do nosa, w efekcie czego mam później dość mocno odciśnięty nosek na...nosie :)
siwy-zgr
- 21:42 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej