Sobota, 19 września 2009
Kategoria Masa Krytyczna
Spotkanie ze znajomymi w centrum i wspólny przejazd "zorganizowany" przez UM w ramach tygodnia zrównoważonego transportu i obchodzonego dnia bez samochodu. W Częstochowie, inaczej niż na całym świecie "manifestacja" obecności rowerzystów nie mogła odbyć się 22 września, lecz w sobotę, bo ruch mniejszy i ogólnie mniej "przeszkadzaliśmy" kierowcom.
Fachowa organizacja imprezy powaliła wszystkich na kolana, generalnie wyszła, może nie wielka kicha, ale kiszka na pewno. Ludzie, którzy biorą kasę za pracę w UM kompletnie nie mają pojęcia jak powinna wyglądać organizacja imprez tego typu (wydawałoby się, że to część ich pracy) i mogliby się naprawdę dużo nauczyć od obywateli, którzy ze znacznie mniejszymi możliwościami umieją zorganizować imprezę rangi MK wzorowo.
Tak więc po spotkaniu i wspólnym przejeździe pod ratusz, oczekiwaniu na spóźnionego zresztą pierwszego lansera w mieście ruszyliśmy przez miasto w kierunku promenady im Czesława Niemena, trasę długości ok 5 km organizatorzy, postanowili pokonać niczym jak drużynową jazdę na czas i nie zważając na najmłodszych uczestników parady pognali przed siebie za radiowozem. Dopiero hamowani przez nas stwierdzili, że nie mieli pojęcia, że za szybko.
Już po wszystkim jeszcze wspólne spotkanie z częścią ekipy, wymiana wrażeń i planów, a na sam koniec wizyta w III Alei, gdzie trwał "salon" lub coś podobnego ...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cjree