Piątek, 13 marca 2009
Po wczorajszym śniegu nie nastawiałem się zbyt mocno na jazdę dzisiaj, i tak jak przewidywałem rano nie było zbyt ładnie. Wprawdzie śniegu nie było, ale z nieba coś leciało, wszędzie było mokro i dość ponuro. Z upływem czasu na szczęście pogoda znów się poprawiła, drogi przeschły i można się było ruszyć z domu. Po drodze tak sobie postanowiłem, żeby odwiedzić trochę terenu i wybór padł na żółty pieszy. Ku mojemu zdziwieniu w lesie bardzo mało błota, a śnieg pozostał tylko w śladowej ilości.
Pomimo tego samego celu w ostatnich dwóch dniach trasa z goła inna, najpierw asfaltowo, jednak już ścieżką wzdłuż Warty, na Kręciwilku wjazd na żółty pieszy i nim do Olsztyna, po drodze tylko jeden odcinek ciężki do przejechania, ale to nie z powodu zimy, a leśnych ludzi co las wycinają. W Olsztynie na asfalt i asfaltowo-terenowa runda w okół zamku, terenowo do Skrajnicy i znów asfalt, przejazd rowerostradą i przez Kręciwilk do domu. W drodze powrotnej spotkałem jeszcze Michailla, który właśnie ruszał na trasę.
Dane:
Dst: 38,98
Time: 1:54:34
Avs: 20,41
Max: 38,39
Fotki:
Ten ładny ślad to mój:

W lesie czuć już wiosnę:

A tutaj nawet widać:

I jeszcze mój ostatni zakup, dzisiaj dotarł, niezły klucz za dobra kasę, łapie miskę na całym obwodzie, a dodatkowo ma 5mm grubości więc i na całej głębokości. Zakupiony na Allegro

Wiosenka już niebawem zawita i w Twoje okolice. Nawet się nie obejrzysz, a ona chyc zza roga :-)
Darecki
- 23:09 sobota, 14 marca 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iezda