Czwartek, 4 grudnia 2008
Piękna pogoda i to nawet nie tylko biorąc pod uwagę, że od 4 dni mamy grudzień. Na wysokie temperatury nie ma co liczyć, choć myślę, że ta dzisiejsza, czyli lekki plus może być za wysoką uznany. Wiatr dzisiaj do silnych też nie należał i nawet kiedy wiał w twarz i mrozić też nie mroził. Bardzo przyjemnie było pokręcić sobie w promieniach słońca i pod niemalże bezchmurnym niebem. Bez większego pomysłu na trasę pojechałem zielonym rowerowym do Olsztyna, tam objazd przez zamek i znów asfaltowo w kierunku Turowa, następnie Bukowno, zjazd z asfaltu i ciekawymi polnym drogami niemalże do Małusów Wielkich, następnie Małusy Małe, Brzyszów, Srocko i przez Zawodzie do domku.

Dane:
Dst: 50,63
Time: 2:07:49
Avs: 23:77
Max: 47,56

Dzisiaj próbowałem nowy nabytek w postaci kompaktowego aparatu:
Poprawiające nastrój słońce, o tej porze roku bezcenne:

A to mi wygląda na świeżo malowane:

Widok na zamek w Olsztynie:

A w tym miejscu można się zastanowić nad aktualną porą roku, bo na późną jesień to nie wygląda:

Stamtąd przyjechałem:

I tam pojechałem:

Masz błąd w nazwie ostatniej miejscowości (Srocko). Mam wrażenie że nowy nabytek nieco podkolorowuje fotki, jednak do internetu to nawet pasuje bo przyjemnie się ogląda. STi - 21:55 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj
świetne zdjęcia:) Ładne tereny masz:)
swiatelko
- 14:35 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cichs