Niedziela, 12 października 2008
Kategoria Solo, >100
Jak sobie wczoraj obiecałem, dzisiaj pojechałem się zmęczyć. Dawno już nie miałem wyniku trzycyfrowego przed przecinkiem, a dzisiaj postanowiłem właśnie taki wykręcić. Postanowiłem odwiedzić dzisiaj dawno już niewidziany zamek w Mirowie. Na początku do Olsztyna przez Kręciwilk i Skrajnicę. Tam wjazd w Sokole Góry i zielonym pieszym do Zrębic. W Zrębicach wjazd na czerwony pieszy i nim do Złotego Potoku. Szlakiem ku Źródłom w kierunku Ostrężnika i przez Czatachową do Leśniowa, stamtąd już asfaltowo do Niegowy i Mirowa, krótki postój nieopodal zamku i powrót przez Postaszowice i Gorzków Nowy do Złotego Potoku. Kolejny raz szlakiem ku Źródłom, następnie przez Siedlec, Krasawę i Zrębice w Sokole Góry do Olsztyna, a stamtąd już przez Skrajnicę i Kręciwilk do domu. Pogoda jak na październik wyśmienita, prawie cały dzień jechałem dzisiaj w krótkich spodenkach i koszulce, dopiero w drodze powrotnej musiałem ubrać coś cieplejszego na ręce. Cały dzień był słoneczny, a wiatr, z którym przyszło mi się "zmagać" w drodze powrotnej był stosunkowo ciepły i nie przeszywał jak to miał w zwyczaju już w tym roku.

Dane wycieczki:

Szlak Klonowy:

Złoty Potok (Szlak ku Źródłom):

Zamek w Mirowie:

Muszę koniecznie jeszcze się wybrać w twoje regiony , ale raczej to bedzie w przyszłym roku cel Złoty Potok
skibabike
- 15:49 środa, 22 października 2008 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jasie