Piątek, 14 marca 2014
Kategoria Szosa, Solo, Specjalne
Ostatnio udało się pozbyć kilku gratów zalegających z poprzednich rowerów i zgodnie z postanowieniem w życie wdrożyłem projekt szosa. Jako, że na przemyślenie tematu miałem sporo czasu postanowiłem nabyć coś podstawowego, w końcu szosa to ma być mój drugi rower.
Część powie, że mówię tak bo marka jest mi bliska z racji zawodu, ale po analizie konkurencji mogę powiedzieć z czystym sumieniem, w tej cenie oferta b'Twin jest bezkonkurencyjna.
Wczoraj przyprowadziłem rowerek, wprowadziłem kilka niezbędnych zmian, jak skrócenie rury sterowej i wymiana siodła na sprawdzone Selle Italia Flite oraz kosmetycznych, na swoje miejsce trafiły aluminiowe i tytanowe śrubki pozostałe po Accencie.

Trasa, Kraków, Niepołomice, Wieliczka, Kraków. Sama wycieczka w założeniu miała być spokojna, a trasa z niewielkim ruchem, niestety po drodze trafiali się stresujący mnie kierowcy TIR'ów.

Zamek w Niepołomicach

Wygląda ładnie, pewnie dlatego że czarny :)
stin14
- 20:31 piątek, 21 marca 2014 | linkuj
Oglądałem ten model w sklepie i muszę się zgodzić. W tej cenie nic lepszego się nie dostanie. Do tego dobrze wykonany. Oglądając go nie widać, że jest tak tani. Jedyna wada to wysoka masa, ale coś za coś.
speed565
- 08:53 piątek, 21 marca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cyopr